وام با سند مسکونی

وام با سند مسکونی یکی از راه‌های تامین کسری بودجه در خواست وام است که در بیشتر اوقات بهترین روش برای حل مشکلات محسوب می شود.

وام با سند مسکونی راه‌ تامین کسری بودجه

وام با سند مسکونی یکی از راه‌های تامین کسری بودجه در خواست وام است که در بیشتر اوقات بهترین روش برای حل مشکلات محسوب می شود.

برای اینکه بتوانید مشکلات مالی خود را حل کنید دریافت وام بهترین راه است. اما تا اینجا به دلایل مختلفی توضیح دادیم که دریافت وام از بانک روش مناسبی نیست.

چرا که باید سپرده گذاری کنید، ضامن معتبر معرفی کنید. حتی اگر شرایط آن را داشته باشید، کار اداری آن بسیار سخت و طاقت فرسا است. در شرایطی که شما فوری به پول نیاز دارید، نباید برای دریافت وام بانکی اقدام کنید.

راه دیگری که ممکن است به ذهنتان برسد این است که ملکتان را به فروش برسانید تا بتوانید سریعا برای برطرف کردن مشکلات مالی خود پول بدست آورید.

ملک سرمایه شماست. با فروش آن ممکن است که دیگر نتوانید خانه خریداری کنید. زیرا روز به روز به قیمت ملک اضافه می­شود.

شرایط دریافت وام با سند مسکونی

شرایط دریافت 50 تا 70 درصد ارزش ملک به شما وام تعلق میگیرد. بدون ضامن، بدون هیچ سپرده، و نیازی به انتقال سند نمی باشد.

یکی از آسان ترین و کم دردسرترین روش های وام گرفتن، دریافت تسهیلات با سند مسکونی است.

این روش بهترین است، زیرا شما هم سرمایه خود را حفظ می­کنید و هم فوری و یک روزه پول مورد نظرتان را دریافت خواهید کرد.

سند ملک به عنوان ضمانت کافیست و دیگر درگیر یافتن ضامن معتبر نخواهید شد، چنانچه شما به پول نیاز دارید و سند ملکی در اختیار دارید که شش دانگ آن به نامتان است، می­توانید به پرشین وام مراجعه کنید.

برای دریافت وام بانکی، به یک ضامن معتبر نیاز دارید. این ضامن باید در یکی از مراکز دولتی مشغول به کار باشد.

انواع وام که توسط بانک ها ارائه می شود.

وام ها دو دسته هستند وام بانکی و وام از موسسات

عبارتند از:

  • وام با سند مسکونی
  • وام با سند تجاری
  • وام با سند اداری
  • وام با سند ویلا
  • وام با سند ملک آزاد

اما در بسیاری از مواقع به جای معرفی یک ضامن معتبر می‌توانید از یک سند مسکونی (ملکی) استفاده کنید.

دریافت وام با سند مسکونی یکی از تسهیلات ویژه بانک‌های ایران است. به کمک آن می‌توانید در زمان کوتاهی وام دریافت کنید.

شما می توانید با مراجعه به تمامی بانک های کشور با ارائه سند ملک مسکونی خود، اقدام به دریافت وام نمایید.

بهترین وام بانکی، وامی است که با شرایط متقاضی هم‌خوانی داشته باشد. بدین صورت متقاضی برای اخذ آن با چالش کمتری روبه رو خواهد شد.

 

مزایای دریافت وام با سند مسکونی

مزایای دریافت وام با سند مسکونی از پرشین وام این است که؟ داشتن ضامن معتبر از بزرگترین چالش‌های وام بانکی است که با دریافت وام با سند مسکونی می‌توانید بر این مشکل غلبه کنید.

یکی از راه­ های مقابله با شرایط اقتصای به خصوص تورم،دریافت وام است. اما همان­ طور که می­ دانید، شرایط اخذ وام بانکی از یافتن ضامن بانکی گرفته تا تکمیل مدارک، بسیار سخت است.

به­ علاوه فرآیند اخذ وام نیز طولانی است. از آنجا که فرآیند وام بانکی بسیار سخت و پیچیده است، مردم به فکر اخذ وام با سند مسکونی آزاد هستند.

زیرا اخذ وام با سند مسکونی یک وام فوری محسوب می­ شود. چنان چه قصد دارید که وام با سند مسکونی آزاد دریافت کنید و از شرایط بانک ­های مختلف آگاه ندارید.

ما درباره شرایط دریافت وام با سند مسکونی آزاد صحبت کردیم و بانک­ هایی که این تسهیلات را ارائه می­ دهند را بررسی کردیم.

دریافت وام با سند مسکونی مزایای بسیاری برای شما به همراه دارد.

مهم­ترین مزایای در یافت وام با سند مسکونی عبارتند از:

  • ملکتان که جزو سرمایه است، حفظ خواهد شد.
  • از آنجا که روز به روز قیمت ملک بالا می­رود، جلوی ضرر را گرفتید.
  • این وام بدون ضامن است. بدین معنی که ارائه سند ملکی به عنوان ضمانت کافی است.
  • نیازی به داشتن دسته چک نخواهید داشت.
  • این وام فوری و حداکثر یک روزه پرداخت خواهد شد.

دریافت تسهیلات فوری با شرایط دیگر، مستلزم طی نمودن مراحل اداری زیاد و زحمات فراوانی است.

اما شما می توانید با ارائه سند ملک مسکونی خود، در کمترین زمان ممکن تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کنید و لذت ببرید.

از دیگر مزایای دریافت وام با سند مسکونی، می توان به عدم نیاز به ضامن معتبر اشاره نمود. برای دریافت هر نوع تسهیلات فوری، شما می بایست حداقل 2 ضامن معتبر داشته باشید.

اما دیگر برای دریافت وام با سند مسکونی شما نیازی به ضامن معتبر نخواهید داشت چرا که سند ملک می تواند یک ضامن قوی و معتبر برای شما محسوب گردد.

وام با سند مسکونی به صورت آزاد چگونه دریافت کنم؟

یکی از نگرانی­ هایی که بانک هنگام دادن وام به مشتریان دارد، به موقع پرداخت کردن اقساط توسط مشتری است.

زیرا برخی از مشتریان به موقع اقساط شان را پرداخت نمی ­کنند، بنابراین این یک مشکل بزرگ در بانک ­ها است.

به همین دلیل بانک ­ها هنگام دادن تسهیلات یا وام، از مشتری ضامن بانکی معتبر می ­خواهند و سخت­ گیری­ های بسیاری انجام می­ دهند.

زیرا می­ خواهند مطمئن شوند که مشتری اقساط خود را به موقع پرداخت می ­کند. اما خیلی وقت­ها مشتریان نمی­ تواند ماه­ها برای دریافت وام صبر کنند و همان لحظه به وام نیاز دارند.

یکی از روش­ هایی که از طی کردن این مسیر سخت جلوگیری می ­کند، وام با سند مسکونی آزاد است.

با سند مسکونی آزاد می­ توانید بدون دردسر و هیچ مشکلی وام بانکی دریافت کنید.  وام  سند ملکی  یکی از انواع وام است که بدون دردسر، مشکل و فوری می ­توانید دریافت کنید.

در این روش وام، سند ملکی که آزاد است و در رهن بانک دیگر نیست. به­ عنوان ضامن در رهن بانک قرار می ­گیرد تا اقساط شما به­ طور کامل پرداخت شود.

علاوه بر اینکه وام با سند مسکونی می­ توانید به سرعت وام دریافت کنید، یک مزیت دیگر نیز دارد. از آنجا که ارزش سند ملکی بالا است، می­ توانید تا بالاترین سقف ممکن وام دریافت کنید.

شما به­ عنوان یک متقاضی وام کافی است که سند مسکونی را در امتیاز بانک بگذارید تا وام دریافت کنید . در ادامه مراحل و نحوه دریافت این نوع وام بانکی را برایتان باز گو کردیم.

مراحل و نحوه دریافت وام با سند مسکونی آزاد

هر بانکی شرایط خاص خود را برای دادن وام با سند مسکونی آزاد دارد، بنابراین شرایط وام با سند مسکونی از بانکی به بانک دیگر متفاوت است.

اما این به معنای سخت بودن فرآیند وام با سند ملکی نیست. شما باید چند فرم را تکمیل کره و مدارک مورد نیاز و فرم­ ها را به شعبه بانکی مورد نظرتان را تحویل بدهید.

طی چند روز کاری وام به شما داده خواهد شد. توجه داشته باشید که گذاشتن رهن سند ملکی و هزینه کارشناس ملک به عهده مشتری است.

مبلغ وام را نمی ­توان به­ طور دقیق تخمین زد و به بانک ارائه دهنده بستگی دارد. اما سود وام با سند ملکی معمولا 18 درصد است. سند مسکونی که قصد دارید به­ وسیله آن وام دریافت کنید باید شرایط زیر را داشته باشد:

  • سند باید شش دانگ و کامل باشد .
  • سند نباید مشکل و مانع احتمالی در اداره ثبت داشته باشد .
  • سند نباید در رهن هیچ بانکی باشد و نباید وام تسویه نشده دیگری روی آن باشد .

سابقه خوب متقاضی ، نداشتن چک برگشتی و اقساط معوقه و داشتن امتیاز اعتباری بالا مواردی است که برای اخذ وام فوری باید رعایت شود.

اکثر بانک­ های ایران وام با سند مسکونی را ارائه می ­دهند و هر یک مبلغ مختلفی را برای مشتری در نظر دارند.

برای اخذ وام با سند مسکونی ، باید سندتان در دفتر رسمی ، ثبت شده باشد. در غیر این­ صورت سند معتبر نمی ­باشد.

گرفتن وام با سند مسکونی از بانک

همان­طور که می­دانید دریافت وام با سند مسکونی از بانک امکان­پذیر است. بسیاری از بانک­های کشور این وام را ارائه می­دهند.

اما به چند دلیل دریافت وام با سند مسکونی از بانک گزینه مناسبی نیست. دلیل اول اینکه حتی اگر شما سند ملک را به بانک ارائه دهید، بانک از شما ضامن دیگر می­خواهد.

حتی اگر ضامن معتبر معرفی کنید، نیز دریافت وام بانکی با سند مسکونی کار اداری داشته و طول می­کشد تا مبلغ وام به شما پرداخت شود.

اما این در حالی است که شما با مراجعه به پرشین وام تنها با ارائه سند ملکتان می­توانید وام دریافت کنید. این وام، وام فوری بوده و یک روزه پرداخت می­شود و شما درگیر کار اداری نخواهید شد.

مدارک لازم جهت وام با سند مسکونی

برای دریافت وام با سند مسکونی باید مدارک زیر را ارائه دهید:

  • کپی و اصل سند ملک که شش دانگ آن به نام شما است.
  • کپی و اصل کارت ملی
  • کپی و اصل شناسنامه

توجه داشته باشید که سند ملک باید شش دانگ کامل به نام شما باشد تا بتوانید وام دریافت کنید.

اگر با مشکل مالی مواجه هستید و از رفت و آمد های پی در پی به بانک ها جهت دریافت وام فوری خسته شده اید، نیازی نیست نگران باشید؛ شما می توانید با مراجعه به وبسایت وام فوری،  در کمترین زمان ممکن اقدام به ثبت نام و دریافت وام با سند مسکونی نمایید و تسهیلات خود را در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

اما پیش از انجام چنین کاری، پیشنهاد می شود با کارشناسان و متخصصان پرشین وام مشورت کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن تسهیلات فوری خود را بدون نیاز به ضامن معتبر دریافت کنید.

نحوه دریافت وام با سند مسکونی

فرآیند دریافت وام با سند مسکونی از پرشین وام حداکثر یک روز طول می­کشد. تمامی مراحل دریافت وام در پرشین وام زیر نظر وکیل و بقیه کارها در دفتر خانه اسناد رسمی انجام می­شود.

چنانچه مشکلی در فرآیند دریافت وام وجود نداشته باشد، شما می­توانید به راحتی وام دریافت کنید. برای دریافت وام با سند مسکونی در تهران و کرج می­توانید با پرشین وام تماس بگیرید.

اگر شما دارای ملکی هستید، که شش دانگ آن کامل به نامتان است، می­توانید با مراجعه به پرشین وام و ارائه سند ملکتان، وام با سند مسکونی دریافت کنید.

مبلغ وام با سند مسکونی متغیر بوده و به ارزش ملکی که دارید، وابسته است. با مراجعه به پرشین وام و ارائه سندتان، بعد از ارزش­گذاری ملک می­توانید درخواست وام دهید.

چالش اخذ وام با سند مسکونی

یکی از چالش‌ها اخذ وام، معرفی ضامن است. به‌طوری‌که، متقاضیانی که قصد دارند وام دریافت کنند، زمان زیادی را برای پیدا کردن ضامن بانکی صرف می‌کنند.

بنابراین اکثر آن‌ها ترجیح می‌دهند که برای یافتن ضامن، سند مسکونی استفاده کنند. زیرا سند مسکونی برای دریافت وام کفایت می‌کند و به ضامن نیازی نیست.

شرایط اخذ وام با سند مسکونی در هر بانکی متفاوت است و هر بانکی قوانین خاص خود را دارد. برای مثال، برای اخذ وام سند مسکونی در بعضی بانک‌ها به سپرده گذاری نیاز ندارید.

اما ممکن است برخی از بانک‌ها برای اخذ  وام سند ملکی  شرط سپرده گذاری را داشته باشند.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که متقاضیان وام با سند مسکونی باید به آن توجه کنند، شش دانگ بودن سند معرفی شده است. این یک قانو مشترک برای همه بانک‌ها است.

سندی که در اختیار دارید، باید مالکیت کل را اثبات کند. بانک‌ها به تنظیم سند ارائه شده در یک دفتر رسمی دقت می‌کنند. به همین دلیل سندی که ارائه می‌دهید، نباید در رهن موسسه یا بانک دیگری باشد.

یکی دیگر از نکات مهم که بانک‌ها به آن دقت می‌کنند، خوش حساب بودن سابقه متقاضی و نداشتن چک برگشتی او است.

در صورت بد حساب بودن یا داشتن چک برگشتی، بانک به شما وام نمی‌ٔدهد. مبلغ وام دریافتی هر بانک متفاوت است.

اما معمولا سود باز پرداخت این وام ۱۸ درصد است.

روشهای گرفتن وام با سند مسکونی

روشهای گرفتن وام با سند مسکونی، می بایست ابتدا یکی از حساب های پر تراکنش با رتبه اعتباری بالا خود را انتخاب کنید و به بانک مربوطه مراجعه نمایید.

البته در نظر داشته باشید که متقاضیان دریافت تسهیلات فوری با سند ملک مسکونی می بایست حداقل 18 سال سن داشته باشند.

علاوه بر آن، سند ملک مسکونی می بایست به طور کامل و شش دانگ در مالکیت شما باشد. ناگفته نماند که اگر چک برگشتی داشته باشید، ممکن است در دریافت تسهیلات به مشکل برخورد نمایید.

اگر سند ملکی شما در رهن بانک یا ضمانت دیگر سازمان ها است، می بایست ابتدا آن را آزاد کنید و سپس برای دریافت وام با سند ملک مسکونی به بانک مراجعه نمایید.

دریافت وام با سند مسکونی بدون ضامن

هنگامی­که می­گوییم وام با سند مسکونی یک وام بدون ضامن است، ممکن است که کمی عجیب به نظر برسد. چرا که برای دریافت وام بانکی، شما باید حداقل یک ضامن معتبر معرفی کنید.

اما زمانی­که به پرشین وام جهت دریافت وام بانکی مراجعه می­کنید، تنها ارائه سند کافی است. توجه داشته باشید که سند ملک به عنوان ضمانت نزد هلدینگ می­ماند.

زمانی­که اقساط وام را کامل پرداخت کردید، می­توانید سند را دریافت کنید. اگر به هر دلیلی نتوانستید اقساط را پرداخت کنید، هلدینگ خانه را به مزایده خواهد گذاشت.

بعد از فروش خانه، وام به همراه سود را از مبلغ خانه کم کرده و مابقی را به شما پرداخت خواهد کرد.

آیا دریافت وام با سند مسکونی نیازمند ضامن معتبر است؟

بسیاری از متقاضیان دریافت وام با سند مسکونی با این سوال مواجه می شوند که آیا دریافت وام با سند ملک مسکونی نیاز مند ضامن معتبر است؟

همانطور که در قسمت های قبل ذکر شد، شما برای دریافت هر نوع تسهیلات فوری بجز وام با سند ملک مسکونی نیازمند ضوامن معتبر هستید.

اما برای دریافت تسهیلات با سند ملک مسکونی، نیازی به ضامن نخواهید داشت چرا که سند ملک شما، می تواند گزینه ای عالی برای ضمانت تسهیلات دریافت شما باشد.

دریافت وام با سند مسکونی از کدام بانک ها امکان پذیر است؟

خوشبختانه امروزه تمامی بانک های موجود در کشور قادر به ارائه وام با سند مسکونی در کمترین زمان ممکن می باشند. شما می توانید با مراجعه به بانک های صادرات، رفاه، تجارت، کشاورزی، سامان، رسالت و غیره به آسانی تسهیلات فوری خود را دریافت نمایید و لذت ببرید.

اما پیشنهاد می شود برای انجام این کار، به یکی از بانک هایی که در آن حساب با اعتبار بالا دارید مراجعه نمایید تا بتوانید بدون هیچ مشکلی و در کمترین زمان ممکن تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت نمایید.

ناگفته نماند که شما به صورت اینترنتی از طریق وبسایت های معتبر همچون وام فوری، می توانید اقدام به دریافت تسهیلات فوری با سند ملک مسکونی نمایید.