وام روی سند ملک یکی از وام های فوری است که در شرایط خاص و در کوتاهترین زمان ممکن و ظرف 2 تا 4 روز کاری آن را پرداخت می کنند. این وام فوری و بدون ضامن بوده و مشکل و زحمتی در تهیه آن وجود ندارد. در این نوع وام سند ملکی بعنوان ضمانت در دست بانک یا موسسه وام دهنده باقی می ماند تا اقساط وام بطور کامل پرداخت شود.

وام با سند ملکی از جمله روش هایی است که امکان دریافت تسهیلات بانک های مختلف را برای متقاضیان فراهم می کند. به این صورت که شخص می تواند به جای معرفی ضامن رسمی، سند ملک خود را به عنوان ضمانت پرداخت وام در رهن بانک قرار دهد. در سال های اخیر به دلیل وضعیت اقتصادی کشور، بسیاری از افراد در پی استفاده از وام های بانکی هستند. این تسهیلات در موارد گوناگونی ارائه می شوند که ازدواج، ساخت یا تعمیر مسکن، خرید کالا و خودرو، اشتغال زایی و کارآفرینی برخی از مهم ترین آن ها به شمار می آیند. یکی از شرایط مشترک استفاده از تمام این تسهیلات، معرفی ضامن معتبر است. با توجه به شرایط دشوار پیدا کردن و معرفی ضامن رسمی، بسیاری از متقاضیان تمایل به اخذ وام روی سند خانه شان دارند. چرا که بسیاری از بانک های کشور شرایط لازم برای ارائه سند منزل یا اماکن تجاری مانند مغازه را به عنوان وثیقه دریافت وام فراهم کرده اند.

شرایط دریافت وام با سند ملکی در هر بانک متفاوت است، در بعضی از بانکها حتی به سپرده گذاری نیاز ندارد، در حالی که در بانک دیگر این شرط وجود ندارد، نحوه دریافت آن نیز به این شکل است که، شخص باید ابتدا در بانکی که می خواهد از آن وام دریافت کند، افتتاح حساب کند و سند ارائه شده باید 6 دانگ و دارای ارزش و اعتبار باشد.

وام روی سند ملکی را از کدام بانکها می توان گرفت؟

تعدادی از بانکها و موسسات خصوصی معتبر اقدام به انجام این کار نموده اند و شرایط دریافت وام با سند ملکی در میان بانکها یکسان نیست و هر کدام قوانین و مقررات مخصوص به خود را دارند که شخص وام گیرنده ملزم به رعایت تمام آنها می باشد. از جمله بانکهایی که بصورت فوری وام ملک را ارائه می کنند عبارتند از : بانک ملت، بانک تجارت، بانک پارسیان، بانک ملی، بانک صادرات، بانک قوامین، بانک انصار ، بانک دی و برخی موسسات نظیر وام شهر که با 20 سال سابقه درخشان در ارائه وام فوری با کمترین میزان سود و پرداخت وام در کمترین زمان آماده ارائه خدمات به شما مشتریان عزیز می باشد.

شرایط بانک ها برای دریافت وام روی ملک

1- تسهیلات با سند ملکی بانک ملی:

شرایط وام فوری بانک ملی برای خرید کالا وجود دارد که برای وام فوری خرید کالا با ضامن رسمی و یا سند ملک را می توانید به عنوان ضمانت در بانک بگذارید. شرایط وام فوری بانک ملی روی سند ملک تا سقف 50 میلیون تومان است و مخصوص خرید کالا است و باید هنگام وام گرفتن فاکتور خرید کالا را ارائه کنید.

2- وام با سند خانه بانک ملت:

شرایط تسهیلات فوری روی سند ملک بانک ملت به مالک سند خانه و یا بستگان درجه یک فرد مالک تا سقف 200 میلیون تومان با بازپرداخت 5 ساله تعلق می گیرد. فرد متقاضی وام گیرنده در اقساط ماهانه که سودش 18 درصد است وامش را در طی 5 سال تسویه می کند.

3- وام با سند ملکی بانک صادرات:

شرایط وام فوری بانک صادرات، فرد متقاضی وام گیرنده می تواند تا سقف 50 میلیون تومان با سود 18 درصد و حداکثر بازپرداخت سه ساله با دو ضامن رسمی یا گذاشتن سند در رهن بانک وام خود را دریافت نماید.

4- وام با سند ملکی بانک رسالت:

از ساده ترین راههای دریافت وام روی سند ملک در بانک رسالت است. فقط کافیست وارد سایت بانک رسالت شده و تقاضای دریافت وام را ثبت کنید. پس از موافقت بانک فرد می تواند یک وام 60 میلیونی با بازپرداخت 5 ساله دریافت کند. ضمانت این نوع وام هم سند ملکی است و نیاز به وثیقه دیگری نیست.

5- تسهیلات روی سند خانه بانک سامان

از دیگر انواع وام با سند ملکی ۱۴۰۲ می توان به تسهیلات بانک سامانه اشاره کرد. این بانک هم مانند سایر بانک های کشور شرایط لازم جهت دریافت وام با ضمانت سند منزل را فراهم ساخته است. با این تفاوت که مبلغ وام این بانک نسبت به طرح های عادی سایر بانک ها، بیش تر است. مشتریان بانک سامانه با ترهین سند ملکی معتبر می توانند تا سقف ۷۰۰ میلیون وام دریافت کنند که میزان قابل توجهی است. اگر چه این بانک هم طرح های گوناگونی برای ارائه تسهیلات داشته و ممکن است شرایط گرفتن وام با سند خانه برای طرح های دیگر آن هم فراهم شود.

شرایط دریافت وام مسکن بانک با سند ملک

یکی از پرچالش ترین و مهمترین دغدغه هر زوج تهیه مسکن برای شروع زندگی است. یکی از پرطرفدارترین تسهیلات، وام مسکن است که بانکها ارائه می کنند. یکی از اصلی ترین شرایط دریافت وام معرفی ضامن معتبر است اما بسیاری از افراد از پیدا کردن ضامن معتبر کارمند رسمی با گواهی کسر از حقوق عاجز هستند پس شاید اصلا موفق به دریافت وام و خرید خانه مورد نظر خود نشوند. برای دریافت وام مسکن می توانید به جای ضامن کارمند می توانید سند خانه یکی از اقوام درجه یک خود را در رهن بانک به عنوان ضمانت تا آخرین قسط بگذارید و بعد از پرداخت آخرین تسهیلات می توانید سند خود را از بانک دریافت کنید.

پس اگر اقوام درجه اول فرد ملک خود را با یک مبایعه نامه در مشاور املاک معامله کرده است و ملک موردنظر هنوز دارای سند رسمی ثبت شده در دفاتر اسناد رسمی نمی باشد مشکل ضمانت وام فرد را نمی تواند رفع کند. این مبایعه نامه های املاک مورد قبول هیچ بانکی برای این گونه وامها نیست.

پس اگر متقاضی دریافت وام مسکن هستید قبل از صدور سند رسمی ملکی که قرار است ضامن خرید مسکن شما باشد کارهای سپرده گذاری و افتتاح حساب را انجام دهید تا به محض اینکه سند آماده شد بتوان بدون اتلاف وقت برای دریافت وام روی سند ملک اقدام کرد.

وام آزاد روی سند ملکی چیست؟

دریافت وام روی سند مالکیت یکی از بهترین روشهای دریافت وام فوری است ! در واقع در این روش دریافت وام شما نیازی به ضامن نخواهید داشت و سند مسکونی شما ضامن شماست در نتیجه این روش یکی از روش های دریافت وام بدون ضامن محسوب میشود

چه میزان سرمایه آزاد میتوان روی سند مالکیت وام دریافت کرد ؟

در این روش دریافت وام شما میتوانید تا ۶۰ درصد ارزش سند مالکیت خود سرمایه دریافت کنید ، در واقع هیچ گونه چک و یا سفته و یا ضامن جهت دریافت این نوع از وام وجود ندارد و سند مالکیت شما ضامن شماست لازم به ذکر است پس از تصفیه کامل مبلغ وام دریافت شده سند مالکیت مجددا به شما بازگردانده میشود و برای اطمینان خاطر شما عزیزان و همراهان قرارداد کاملا رسمی و قانونی و شرعی زیر نظر وکیل دادگستری ثبت میشود

چرا پرشین وام بهترین ارائه کننده وام های بدون ضامن است؟

زیرا ما اسناد ضمانتی مخاطبین را در صندوق امانات نگه داری میکنیم و به محض به پایان رسیدن اقساط وام مشتری سند به او بازگردانده میشود ، همچنین قرارداد وام با ضمانت سند به قانونی ترین و رسمی ترین حالت ممکن شکل میگیرد همچنین این مجموعه بهترین و منعطف ترین شرایط را برای متقاضیان وام فراهم میکند

تمامی وام های این مجموعه با سریع ترین حالت ممکن پرداخت و تامین سرمایه میشوند

پروسه کارشناسی ملک خود یک پروسه طولانی و زمانبر و هزینه بر است و گاهی ممکن است ملک شما از نظر کارشناسی بانک‌ها تایید نشود.

پرشین وام برای ارائه تسهیلات سند ملکی به هم وطنان خود شرایط بسیار ویژه‌ای را در نظر دارد و با توجه به نرخ امروزه سود بانکی، دریافت وام روی سند ملکی بسیار ارزنده است.

از مهم‌ترین ویژگی‌ این نوع از وام این است که می‌توانید بدون هیچ ضامنی و در اسرع وقت، وام با ضمانت سند ملکی را از پرشین وام دریافت کنید. برای آگاهی از شرایط ویژه این نوع وام با کارشناسان ما تماس بگیرید.

مزایای دریافت وام آزاد روی سند ملکی

امروزه گرفتن وام از بانک‌ها به شدت سخت و زمانبر است و برای افرادی که نیاز فوری به سرمایه دارند راه مناسبی نیست راه دیگر برای کسب سرمایه آزاد مورد نظرتان فروش ملک مورد نظرتان است که در این شرایط بازار مسکن، این روش هم عاقلانه به نظر نمی‌رسد.

 شما به جای فروش ملکتان می‌توانید وام با سند ملکی دریافت کنید و از فروش عجله‌ای ملکتان پرهیز کنید و همچنان از ملک خود نیز استفاده کنید. همچنین با افزایش روز افزون قیمت ملک، ارزش ملک شما حفظ شده و اینگونه مشکل مالی خودتان را با دریافت وام روی ملک نیز حل کرده و جلوی ضرر مالیتان را می‌گیرید.

  • ملک برای خود شخص حفظ می‌شود و همچنان می‌توانید از ملکتان استفاده کنید.
  • با افزایش روز افزون قیمت ملک جلوی هرگونه ضرر را می‌گیرید.
  • نیازی به داشتن هیچگونه ضامن ندارید. فقط حضور شخص شما و همچنین داشتن سند ملکی برای دریافت وام کافی است.
  • برای اخذ وام با سند ملکی نیازی به داشتن دسته چک ندارید.

مدارک لازم برای اخذ وام با ضمانت سند ملکی

مدارک لازم جهت دریافت خدمات تسهیلات با ضمانت سند ملک مدارک زیر لازم است:

  • سند ۶ دانگ یا سند تک برگ حتما باید به نام خود شخص باشد، در غیر این صورت می‌توانید به نام کسی که سند به نامش است وام دریافت کنید.
  • ملک شما باید مسکونی باشد.
  • حضور شخص صاحب ملک
  • مدارک شناسایی صاحب ملک
  • مدارک پایان کار ساختمان
  • ملک در رهن بانک دیگری نباشد.

 

 

سوالات متداول در رابطه با وام با سند ملکی

1- مبلغ وام با سند ملکی بانک مسکن چقدر است؟

مبلغ این وام تنها برای شهر تهران ۵۰۰ میلیون تومان بوده و متقاضیان استفاده از این طرح وام با سند ملکی ۱۴۰۲ در شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر و سایر شهرها به ترتیب می توانند ۳۶۰ و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات بگیرند.

2- مبلغ وام روی خانه طرح پذیرندگان بانک ملت چقدر است؟

مبلغ این وام بر اساس سرمایه در گردش و رتبه اعتباری ۱ تا ۵ بین ۴۰۰ میلیون تا ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان متغییر است.

3- سود و مهلت بازپرداخت وام با سند ملکی بانک صادرات چقدر است؟

سود تعیین شده جهت تسهیلات جعاله مسکن صادرات  ۱۸ درصد بوده و واجدین شرایط در صورت اخذ این وام باید طی حداکثر ۳۶ ماه یا ۳ سال نسبت به بازپرداخت آن اقدام نمایند.