وام با سند خودرو چیست؟

در ارائه این نوع از وام، سند خودرو به عنوان ضمانت وام شما در اختیار مجموعه قرار می‌گیرد، سند خودروی شما تا پایان پرداخت اقساط وام در رهن شرکت باقی مانده و پس از پرداخت کامل اقساط به متقاضی وام ارائه می‌شود.

حداقل و حداکثر مبلغ وام با ضمانت سند خودرو مجموعه پرشین وام

به‌منظور دریافت وام سند خودرو که یکی از راه‌های دریافت وام از مجموعه پرشین وام است، می‌توانید با به ضمانت گذاشتن سند خودرو، به اندازه ۴۰ تا ۶۰ درصد ارزش خودرویتان وام خودرو دریافت کنید. هر خودرویی با عنوان دارایی اشخاص، همراه با مجوز قانونی و ارزش مالی تعیین شده باشد، می‌تواند به عنوان ضامن جهت دریافت وام تضمین قرار بگیرد.

 در روش دریافت وام با ضمانت سند خودرو، نیاز به هیچ ضمانتی مثل چک نیست و خودرو شما به عنوان ضامن وام شما محسوب می‌شود. همه مراحل اخذ وام خودرو به صورت کاملا قانونی و شرعی در مجموعه پرشین وام انجام می‌شود

چرا وام خودرو را از پرشین وام بگیریم؟

با توجه به افزایش روزافزون قیمت خودرو، اکثر افرادی که نیاز مالی پیدا می‌کنند، به دنبال دریافت وام با سند خودرو هستند. در سال‌های گذشته برخی از بانک‌ها این خدمات را ارائه می‌کردند اما امروزه این خدمات از سمت بانک‌ها ارائه نمی‌شود.

ما در مجموعه پرشین وام برای ارائه تسهیلات با ضمانت سند خودرو به هموطنان خود، شرایط ویژه‌ای را در نظر گرفته‌ایم که با توجه به نرخ سود بانکی بسیار با ارزش است، شما عزیزان می‌توانید بدون هیچ ضامنی و در اسرع وقت، وام با سند خودرویتان را از مجموعه پرشین وام دریافت کنید.

فروش خودرو یا دریافت وام خودرو را انتخاب کنیم؟

معمولا وقتی که نیاز مالی پیدا می‌کنید اولین فکری که به ذهنتان می‌رسد فروش خودرو جهت تامین نیازهای مالیتان است. با توجه به افزایش روزافزون قیمت خودرو، فروش خودرو راه مناسبی برای تامین نیاز مالی‌تان نیست.

شما می‌توانید با به ضمانت گذاشتن سند خودرویتان، وام خودرو را دریافت کنید و فقط بصورت ماهانه سود کمی را بابت دریافت وام فوری به مجموعه پرشین وام پرداخت کنید و در آخر هم سند خودرویتان را پس بگیرید. اینگونه به راحتی جلوی هرگونه زیان مالی‌تان را می‌گیرید.

مدارک مورد نیاز برای گرفتن وام با سند خودرو

برای دریافت وام سند خودرو، حضور شخص شما لازم است، مدارک مورد نیاز جهت اخذ وام خودرو به شرح زیر است:

  • مدارک شناسایی مالک خودرو
  • اصل سند خودروی وام گیرنده و کپی تمام صفحات
  • ارائه اصل کارت شناسایی وام گیرنده و کپی تمام صفحات
  • سند مالکیت یا وکالت فروش
  • فاکتور خریدماشین از یکی از نمایندگی‌های مجاز کشور
  • کارت و بیمه نامه خودرو

شیوه دریافت وام با سند خودرو چگونه است؟

پروسه پرداخت وام با سند خودرو در مجموعه پرشین وام بصورت فوری و در اسرع وقت، بین مدت زمان ۷ تا ۱۰ روزه انجام می‌شود. همه امور مربوط به پرداخت وام در مجموعه حقوقی پرشین وام زیر نظر وکلای معتبر دادگستری انجام می‌شود.

شما می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی و نیز بدون نیاز به ضامن، وام با سند ماشین خود را دریافت کنید. با مراجعه به مجموعه پرشین وام و ارائه سند خودروی خود مبلغ مورد نظرتان را با عنوان وام روی سند خودرو می‌گیرید. همچنین می‌توانید جهت دریافت مشاوره کاملا رایگان با کارشناسان پرشین  وام تماس بگیرید تا راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.